genieten van pure keuken

genieten van pure keuken
Lekker zelf experimenteren met gezonde voeding.

woensdag 11 april 2018

North Sea Port Run Gent: een halve marathon lopen met plezier en dit dankzij mega portie rabarbercrumble!

Zondag liep ik samen met Kim de halve marathon tijdens de havenloop te Gent. Een korte nacht, een onrustige maag maar toch ging het voortreffelijk.
En dit heb ik ongelooflijk te danken aan de pacers. Neen we laten je niet achter en ik finishte in 2h03, zo blij.
Omdat lopen leuk is, het je blij maakt en het je ook fit maakt.
Tussen lopers onderling voel je je snel minder dan de rest. En het klinkt allemaal maar wat gewoon wat je doet, maar als je dan weer in de 'gewone wereld' komt dan kijken ze zo naar je op



Ik sta vanaf nu in de ranking bij F50. De eerste keer keek ik een beetje raar maar het zei zo, geen probleem.
En wat eet een bijna 50 jarige zo net voor een halve marathon?
Wel dan ga je op bezoek bij je allerbeste vrienden en eet je als dessert véél te véél rabarbercrumble met vooral véé crumble en ja toch wel ook rabarber!
Dankjewel Vinceke en Tati, het smaakte en het liep nog eens goed erbij de dag nadien!
Zoals je ziet werd het volgende gebruikt
- 500 gr rabarber (om exact te zijn was het er 470 gr)
- 250 gr boter
- 200 gr bloem
- 150 gr suiker

Meng boter, bloem en suiker en doe op de rabarber (met een beetje suiker erop)

Bakken gedurende 35 minuten!

De max en nog 6 weken naar een snelle 20 km van Brussel op 27 mei!

1 opmerking:

  1. Wanneer is de volgende run? Dan kunnen we dat weer inplannen! 😍😻😘

    BeantwoordenVerwijderen