genieten van pure keuken

genieten van pure keuken
Lekker zelf experimenteren met gezonde voeding.

vrijdag 20 april 2018

Den Hert, een lekkere lunch en bijbabbelen bij 28°C

Wat een heftige week...
- Deze week was het de verjaardag van mijn overleden broer, 60 kaarsen mag hij vanuit de hemel uitblazen.Toen ik naar huis fietste die dag, klonk er in mijn koptelefoon : 'er is leven, er is leven na de dood, na de dood, na de dood,...' van Freek de jonge -> kippenvelmoment en tranen.
https://www.youtube.com/watch?v=GbVhweohqmo
Wil je het ook eens beluisteren? Doen!

Lieve Dirk er gaat géén dag voorbij dat ik niet aan je denk!!

- De gezondheidstoestand van mijn vader is slecht en ook hij mocht deze week 91 kaarsen uitblazen. We aten aardbeien en dronken limonade, hij sliep en ik weende.

Maar de zon scheen en hoe? Het was prachtige zonnige week. Ik fietste, ik liep, het verzette mijn gedachten en ik werd spontaan blij.

- Ik ging naar de voorstelling van de goeie doelen van '24 uren van Oudenaarde 2018' en alweer was ik ontroerd.
Zes geweldige lokale initiatieven gaan ondersteund worden en ik mag weer de fiere kapitein zijn de TZW Midden -Vlaanderen ploeg!
Thanks alvast om nu al het weekend van 6-7 oktober in jullie agenda te blokkeren.
Enthousiaste mensen kwamen vertellen over hun projecten en wij konden ondertussen genieten van lekkere drankjes en broodjes, mede dankzij de sponsors!
  • Kinderkankerfonds
  • De kracht van muziek bij dementie
  • Fietsen met mensen met een beperking
  • Give us a break, time out voor de ouders van mensen met een beperking
  • M-brio, M-brio is een ontmoetingsplaats voor aanstaande mama’s en jonge mama’s tot 25 jaar die in een ernstige maatschappelijk kwetsbare positie verkeren.
  • En nog een super initiatief om jongeren meer kansen te geven op de arbeidsmarkt, maar de naam ontsnapt mij, ik vul het aan van zodra het persbericht verschijnt!
En toen was er tijd voor een hapje.
Samen met Lut visiteer ik af en toe een lunchadresje.
En zij koos deze eruit : een nieuw ontbijt/lunch/microbakkerij in onze buurt te Eke.
Den Hert - Ontbijtcafé & Microbakkerij

We konden genieten van
- véél zon
- véél bijbabbelplezier
- en van een overheerlijke Eva Burger met rodebietenhummus, geroosterde kamut, preischeutjes, gegrilde groenten, feta en vegetarische burgers.







1 opmerking: