genieten van pure keuken

genieten van pure keuken
Lekker zelf experimenteren met gezonde voeding.

zondag 29 januari 2017

Marathon day 70, cauliflowerbread, LCHF, runnersfood

Nog 70 dagen te gaan en ik ben alsmaar gemotiveerder.
Ik ben zo blij dat alles goed gaat dat ik nog eens een receptje post, ziezo !
Als avondmaal at ik bloemkoolbrood, zonder bloem.
 Ik gebruikte
  • 1 bloemkool (cutteren tot rijst en dan eventjes laten koken en laten uitlekken)
  • 2 eieren
  • 1 handje vol kruiden (bieslook en platte peterselie)
  • 1 mespunt Provençaalse kruiden
  • 100 gr gemalen kaas (type mozzarella)

Alles mengen en op een met bakpapier bekleedde bakplaat open strijken.
Laten bakken op 180°C gedurende 20-30 minuten.


Genieten samen met een slaatje, humus, allé net zoals je op een boterham zou doen hé ;-)

Een kiekje van ons derde loopje van deze week, met bivakmuts!

1 opmerking: