genieten van pure keuken

genieten van pure keuken
Lekker zelf experimenteren met gezonde voeding.

dinsdag 30 augustus 2016

Smart, a plan is the start to reach a goal!

Een plan is nodig om een doel te halen, zonder doel géén weg om te volgen...
Smart opende een tijdje geleden mijn ogen, een extra hulp om te slagen.
Specifiek, Meetbaar, Aanvaardbaar, Realiseerbaar, Tijdsgebonden, deze 5 magische woorden maken het verschil.
En ik ben al een ganse tijd bezig en mijn doel is in zicht binnen 30 dagen.
Dag 4, bewegen, eten, genieten, werken, bewegen, genieten...maar enkel en alleen wat we zelf willen.
Ik slaag er niet in om anderen te overtuigen van het hebben van een plan, gelukkig mezelf wel.

beweging op 30/8
  • 20 minuten intensief gym, planking, buikspieren, stoeltje zitten...
  • 35 km fietsen (heen en terug van het werk)
  • 11 km lopen

brandstof
veel water, thee, appelazijn,...
  • Skinny Proteinshake als ontbijt
  • soep als tussendoortje (die maak ik elke ochtend met mijn Thermomix, timer op 22min, net genoeg tijd om mijn ochtendoefeningen te doen :-))
  • restjes van de opgevulde paprika's met veel groenten, 
  • halve avocado en restjes van het bloemkoolbrood als tweede tussendoortje
  • Smart Proteinshake na het lopen
De dag is rond, sta op om 5h50 en ga straks slapen om 23h.
Het kacheltje draait op volle toeren!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten